RNP di Universiti Malaya

yanchii | 23:19 | 0Comments |
9/02/2013
Hari ini saya telah pergi suatu program atau lebih kurang mcm seminar di UM form 3 dan form 5 jer yg boleh pergi. Perjalanan ke sana naik bas, Saya sekolah SMK Ampang Pecah kena kongsi bas dengan SMK Bandar Baru Batang Kali sbb sikit jer org yg pergi. Kiteorang datang lambat tak tahu lah kenapa sbb mase mule2 sampai tu orang kat sana dah start dah bengang jugak sbb tunggulah kiteorang kan dah la bayar mahal.. hurrr...
(masa ni tengah rehat tngok citer kartun^^)

Masa kat sana saya belajar matematik,bahasa melayu dan bahasa inggeris. Masa tu banyak yg tak sempat tak tahu mana salah dan silapnyer. Well, mase rehat pulak dapat makan nasi kosong ade timun dan seketul ayam masak merah. Perrhh sedap lah aku habaq kt hangpa.. Mana depa oder pon xtau.. Over all mmg best lah belajar tak bosan pon suasana ceria+gempak lah. Tapi saya ade curi tido 10 minit sbb masa tu tengahari mmg dah tak boleh tahan tahap gaban, habis gule2 saya makan bagi hilang ngantuk yg sememangnyer selalu berkesan pon tak menjadi.. huhuhu...

(pelajar-pelajar dari sekolah lain yg turut serta)

Balik pukul 6 petang sepatutnyer 5.30(xsilap saye lah) dilewatkan sbb masa bnyk tertinggal. Masa nak balik tuh saya dan kawan next to me Intan bergegas naik bas sbb takot takde tempat, yelah sbb kongsi bas dengan batag kali punyer student :). Dalam bas huru hara jugak lah sbb budak lelaki ampang ni mmg tabiat nyer buat pesta sikit biar kasi gempak. Dah biasa sangat dengan perangai diorang bia jelah. Sampai kat sekolah dalam pukul 7.45-8.00 lambat kan? Giler penat kot -__-" sabar jelah. Sampai sini saya tulis dulu nak sambung rehat akibat KEPENATAN yg melanda diri pada hari ini. K bye :)

#Nota Kaki : Nasib baik cuti SEMINGGU^^


Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan