Header Baru

yanchii | 22:40 | 0Comments |
9/2/2013
Perasan tak header saya dah bertukar? Tak perasan takpelah (sob..sob..) ngeeeh.. taouching pulak sebenarnya TERNIAT dalam hati nak buat header sendiri tapi sifat MALAS tu menyerlah sangat. Mula-mula saya cari lah blog yg boleh buatkan header tapi kebanyakannyer kena bank in. Uihh.. saya budak lagi mana reti nak bank in nie.. So, saya cari yg boleh bayar dengan topup ajer. Cari punyer cari kat Google search then TAKDIR DAN JODOH telah menemukan saya dengan satu blog INI!
Akhirnya dapat lah header cute-meute tuh.. Saya tak sangka pon header yg saya tempah akan jadi camtu. Kiranyer di luar jangkaan lah tuh (gilerlah..) Nak tempah jugak boleh lah rujuk pada tuan blog itu yer :)
Sampai sini sahaja saya taip-menaip harap dapat bertemu lagi di post yg akan datang..
P/S: sebenarnyer dah lama dapat header tuh tapi baru sekarang nak tukar.. :)

Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan