❤ (。◕‿◕。) ❤

Saya join contest blog ala tomey-tomey.

yanchii | 23:45 | 0Comments |
Photobucket
Saye masuk contest ni. Sebenarnye ini baru kali Pertama masuk contest okey. Blog saye tak Comel macam blog orang lain, tapi tak salah kan amik sedikit pengalaman.

Saye Tag







Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

Time for Study !

yanchii | 16:51 | 2Comments |
Assalamualaikum

Haip! ^_^

Lepas dah KANTOI mase ujian tu terus nak gi tuisyen (ape punyer budak)
Hahaha.. Esok saye nak join budak yayasan selangor belajar..
Confirm kawan yg sekepala dengan saya akan cakap
"Rajin pulak Yan sekarang nie..."

Alaaaaaaa.... biase lah tu bile dah Kena tu Baru nak Belajar..

Tutup cerita lama, dan sekarang kena belajar betul-betul.. (baru nak rajin)
                                
Hehehe... Pada sesiapa yg bace Enteri Ini TOLONG Doakan saye Berjaya tau 
(Macam nak amik PMR plak.. Hehehe...)








Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

Gagal

yanchii | 19:10 | 0Comments |

Assalamualaikum...

Betapa kecewanyer saya hari nie...  GAGAL?
Betul ke nie???? Ya Allah....
Sebelum nie tak penah jadi kat saya...

Baru tau betapa susahnyer hidup nie... Lepas nie nak duduk dalam bilik jela

"Jadi budak Baik lepas nie yer Yan"



Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

Copyright©2012-2017.Allright Reserved by Yan