Nak Beli Telefon Baru!!

yanchii | 19:38 | 0Comments |
12/02/2013
Dah lama Yan nak tukar telefon sbb rasa mcm tak best pulak pakai telefon yang sedia ada ini. Saya nak telefon yang kamera cantik dan screen besar sbb saya suka surf internet pakai telefon so, senang sikit nak baca dan tak payah nak zoom sangat. Sebelum ni Yan pakai telefon Sony Ericsson Xperia 8.
(Xperia X8)


Saya peminat setia Sony Ericsson, tak tahu kenapa saya suka sangat dengan jenama ni. Well, kehendak hati masing-II. Telefon yg saya pakai sekarang ni yg saya tak suke ialah ia TEBAL coz bile masuk poket die kembung gitu. So, saya search kat internet telefon apa yg boleh menepati cita rasa saya ni ha laman web rasmi Sony Ericsson KLIK SINI!!. Saya terpikir nak kepada Sony Xperia J atau Xperia T.
Tapi tengoklah dulu duit ada ke tidak. Ngeeeeh.. nak je semua duit tak de.


(Sony Xperia J)

(Sony Xperia J)

Kalau pikir pun mungkin hanya angan-II jer. So, tolong lah klik churp2 tuh supaya saya dapat cepat beli telefon baru.. Ngeeeeeh-III :)


 

Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan