Ambil Result PMR Esok!

yanchii | 20:30 | 4Comments |
18/12/2013







Assalamualaikum... Esok pagi adalah hari Yan akan amik result PMR. Gemuruh ada, Takut pon ada tapi rasa Excited pon ada sebab nak tengok result sendiri macam mana. Di sini, Yan minta ampun dan minta maaf kepada semua pembaca dan blogger yang mungkin Yan ada buat salah atau terkasar bahasa. 

Tapi ada sesuatu yang Yan sedang berfikir.... Perlu ke Yan beritahu keputusan PMR Yan dekat pembaca blog ini? Kalau result teruk tak payah la kot kan? Kalau result elok? Huuuuuuuu... susah nya nak buat keputusan. Tapi walau apa pon Yan memang dah buat yang terbaik mase jawap exam hari tu. 

Cakap pasal exam hari tu. Subjek Sejarah Yan duk pulon habis-habis. Memang Yan tekan sangat-sangat subjek sejarah ni. Kalau tak dapat 'A' meroyan ler jawap. Untuk baca subjek sejarah tu sampai pukul 3 pagi baru tido. Subjek Matematik pula adalah subjek yang Yan tak 'Ngam'. Yan memang susah nak faham, sifir pulak? kejap ingat kejap tak ingat (amnesia ke?). Tapi Yan buat latihan dan buat nota sendiri macam mana nak kira untuk itu dan ini. 
At least, ada effort Yan bagi.

Wuhuuuuu... Berdebar-debar pulak rasa... duk dak duk dak gitu... Chill!! :D

Harap-harap malam ni boleh tido macan Si Dibo ni haa...





Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

4 comments:

  1. takpe2, saya maafkan anda. hahaha.
    ok tak ok belakang cerita, at least yan dah buat yg terbaik. sekarang kena doa byk2 k :)

    ReplyDelete
  2. doa banyak2 kak yan... kakak saya PMR jugak... esok saya pegi sekolah dia,hehee... :) semoga result kak yan bagus bagus! :DDD

    ReplyDelete
  3. saya pon nk mintak maaf *biar xkenal pon huhuhu!! don't worry be happy ajer hihihi.ceh nk tenangkn orang pulak diri sendiri pon xtenang,saya pon PMR'S VICTIM!! anyway GOOD LUCK

    ReplyDelete

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan