Tips Memujuk Lelaki

yanchii | 18:24 | 0Comments |
23/6/2012

Assalamualaikum...


Selamt Petang! Bosan meh duk rumah, dah la tak mesej dengan Boy.. theeeee.... Dah bace Tajuk yang TERPAMPANG kat atas tu?? Ingat Kaum Hawa je ke yang boleh kita pujuk. Tetapi! Kaum Adam ni susah nak pujuk sbb diorang ada sifat KERAS KEPALA. Jangan korang tah tahu Lelaki lah yang paling kuat merajuk sebenarnya. Tak percaya? Hahaha.. Nanti korang tahu la..

Kenapa Merajuk? Kalau diikutkan dengan pengalaman saya kan. Lelaki merajuk sebab Cemburu! Huahuahua.. okey, tak kelakar. Lelaki akan merajuk bila PERSELISIHAN FAHAM berlaku antara kita dan Si Dia. Yup! Kaum Adam nie suka duk diam je, tak mesej ato tak call kalau Si Dia balas pun sekerat je ayat yang keluar kan?. Mungkin sbb mmg sifat semula jadi kot.. Macam mana nak pujuk nie?? Tidak!! Hahaha.. Relaks... Saya ada beberapa cara yang boleh kita guna pakai. Sharing is Caring kan? Jom Tengok!!

Tips Memujuk Apabila Kaum Adam Merajuk!

Amaran! Amaran! Si Dia MERAJUK!! Hahaha..  Abaikan.. Tengok Step Pertama..

1. Berikan Ruang untuk Si Dia 
Korang patut bia Si Dia berseorangan dulu, biar Si Dia dalam keadaan tenang dan memikirkan patutkah dia merajuk? Kalau korang terus serang dengan pelbagai soalan tak pasal2 Si Dia mengamuk mcm Hulk gitu?

2. Jangan Bertanya tentang mengapa Si Dia Merajuk
Lebih kuranng mcm step pertama jugak. Cuma kali ni, baik jangan tanya Kenapa? Mengapa? Bagaimana? perasaan ato keadaan die sekarang nie. Sebab anda sudah tahu bukan keadaan Si Dia..

3. Hiburkan hatinya ^_^
Yo! Bila Si Dia sudah puas duduk sorang2 barulah kita datang dan mengembirakan nya. Selitkan sedikit kata-kata manis dan manja untuk up kan sikit kegembiraan korang. Mmg lama nak tunggu Si Dia bersendirian tetapi pemikiran seorang lelaki lain dengan perempuan. Jadi, bersabarlah.

Inilah dia tips yang selalu diguna pakai oleh saya, kalau korang nak guna juga boleh je.. tak perlu bayar muehehe... Nak tahu jugak korang pujuk Si Dia mcm mane eh? Hehehe.... ^_^v


















Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan