Selamat Hari Bapa & Israk dan Mikraj

yanchii | 22:43 | 0Comments |
17/6/2012


Assalamualaikum...

Hari Bapa datang pula.. Hari ni Saya,adik dan ibu saya pergi kedai beli kain untuk baju raya nanti. Kami pergi kt Nagoya! Sambil2 tu kami beli hadiah untuk hari bapa. Kami beli baju batik warna biru lepas tu beli kek sekali. Ayah saya suka warna biru semua nya nak biru ehek.. Janji ikhlas kan ^_^

Bila saya tengok kalender Hari Bapa sama dengan Israk dan Mikraj. Bertuah la untuk ayah2 di luar sana. Saya tak boleh nak taip panjang2 sbb esok nak sekolah (muehehe). Sapa2 yg sekolah esok tido awal yer. Boy saya baru balik dari kem, sian dia pening (ngade2). Terkeluar tajuk pulak. Pape pun Selamat Hari Bapa ^_^v

Cerita Keluar Tajuk Lagi

#Esok tak de cuti ke? Kan Israk dan Mikrak?? huhuhuh... (=,=) 


















Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan