❤ (。◕‿◕。) ❤

My Cute Android

yanchii | 23:26 | 2Comments |
Assalamualaikum Semua...

Hari ni saya bosan duduk kat rumah, tetibe pulak nak maen Lukis-lukis. Masa tengah pikir nak lukis apa saya terus buka blog nak maen Tulis-tulis pulak (hahaha... mana satu nie)

Penah dengar tak telefon bimbit Sony Ericsson Xperia X8 ?
Hehehe... Saya pakai telefon tu lah.. Saya pakai yg warna nie...


(smart tak?? cewah tau la tak smart..)

Masa belek telefon tu TERnampak gambar android warne hijau tu.. Nampak mcm Comel jadi saya cuba la lukis dan cantik kan... Hasilnye?? Jeng Jeng Jeng.... Tengok Bawah....

(comel tak?? alah.. tau la kamu kate tak comel.. ehehe..)
Hahahaha...  Inilah hasil tangan saya yg tak seberapa. Suke ato tak terpulang lah. Kalau saye mestilah saye suke. Hehehe.. Okeylah sampai sini dulu saya Menaip, esok nak sekolah jadi saya kena tido awal.

Terima Kasih kerana sudi membaca^^






Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

2 PENGOMEN TERHEBAT!!:

eyka muntell said...

kita pakai fon yang sama lahh sayang ..

Liyana yan said...

eh? yerke? hehehe... samelah pulak.. ade kembar encet lah^^

Copyright©2012-2017.Allright Reserved by Yan