Risalah OXY di Sekolahku

yanchii | 00:02 | 0Comments |
Assalamualaikum... 
(Haaaa.... Jawab tak jawab dosa kih3)

Hari ni, lepas habis perhimpunan kami dapat risalah OXY dan dapat la 1 peket Oil Contol Wash yg kecik dan comel kat dalam tu. Semua orang dapat satu tapi ada la beberapa orang beratur balik nak amik banyak2. (amboi.. ingat nak buat bisnes ke amik banyak2)

Sebenarnya saya pengguna OXY, saya baru satu tahun lebih guna OXY memang dia berkesan cuma dia lambat sikit. Jadi, kena lah BE PATIENT (ala2 cakap London gitu) Sabar Separuh daripada Iman.
Tapi saya tak cakap la 100% berkesan. Lain kulit lain dia punyer kesesuain. Kalau nak lagi selamat baik tanya dekat mana2 Pakar Kulit yg berdekat tu cara paling selamat la. 

OXY ni selalunye untuk kulit muka remaja yg berminyak. Ada tiga tak silap saya. OXY keluarkan produk untuk mengawal minyak, mengawal jerawat dan mengawal noda hitam (Blackhead). Tapi semuanyer tetap untuk kurangkan minyak juga. Kalau ragu2 dan nak tanya soalan gi sini => SINI!! 

Antara produk OXY

(credit to MY OXY)

(credit to MY OXY)

(credit to MY OXY)

(credit to MY OXY)

Bedak pun ada tau...

(credit to MY OXY)

Haaaa.... cukup lah banyak sangat gambarnyer.. Kalau berminat dan nak beli boleh la tengok 
harganye di SINI!! 

Ini sekadar berkongsi cerita jangan la salah kan saya pulak kalau ade pape terjadi. Paham kan?? Lakukan atas Risiko sendiri. Jangan la cakap saya ni pandai cakap je, saya buat cerita ni sbb saya pengguna OXY jadi tak salah kita berkongsi pengalaman, untuk saya ia mmg berkesan. Saya berhenti setakat sini sahaja okey, kalau ada cerita dan info terkini saya akan tulis lagi ye. Okey.. Papai^^





Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan