❤ (。◕‿◕。) ❤

Jari Jemariku...

yanchii | 00:30 | 0Comments |
Assalamualaikum...

Huuuuuuuuu.... Letih tangan weh buat dialog. Apa? Korang tak tahu dialog apa? Meh bace ENTERI INI! Hehehe... Sebenarnya dah ada orang buatkan dialog untuk lakonan kami tapi orang tu asyik tak datang je kan. Saya buatlah back up plan. Sekurang-kurangnye saya selamatkan kawan-kawan yg lain betul tak? (betul lah tu)

Apa yg korang buat sekarang eh? Huh?? kenapa saya tanya? Hehehe.. sebab saya tulis Enteri ni pukul 12 lebih. Amacam power tak? Alaaaaa... taulah korang penah tidur lagi lewat dari saya betul tak? Cewah.. Terer la tu...

Okeylah sampai sini dulu nak taip.. Jari tangan dah mula nak nagis ni (eh?ade ke? haha) 
Selamat Malam Semua ^_^












Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

0 PENGOMEN TERHEBAT!!:

Copyright©2012-2017.Allright Reserved by Yan