❤ (。◕‿◕。) ❤

Cepat Sakit

yanchii | 23:06 | 1Comments |
04/02/2018



Assalamualaikum dan selamat sejahtera, yan harap yang sedang membaca sekarang ni berada dalam keadaan sihat :)

Sekarang ni cuaca semakin panas, sebelum ni setiap petang mesti hujan (dekat tempat yan tinggal lah, tak tahu la kawasan lain sama ke tak hee). Bukan tu je,  angin pon kuat tapi bukan angin sejuk lah~ angin kering camtu~


Disebabkan itu yan demam + batuk2 sekarang ni hahaha. Tekak yan sakit betul sampai nak telan air dengan makanan pon susah tambahan lagi orang dekat rumah yan pon sakit juga jadi macam combo sebab sakit kerana cuaca dan berjangkit hmmm....

Kalau korang pon tak sihat minum lah air banyak2 ye dan jangan lupa makan ubat huhuhu. Sakit ni tak best tau tak, jangan ingat best dapat cuti~ masalahnya bila sakit tiba2 tak lalu makan, tak larat nak buat apa2 hurr~ anggap jelah sebagai ujian haha..

Well see you later~ Bye!


Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

1 comment:

  1. Moga segera sihat ya...kurangkan aktiviti di luar rumah...

    ReplyDelete

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2018.Allright Reserved by Yan