Hari Ini Jepun !

yanchii | 20:04 | 2Comments |



Hai Semua ! Hahaha.... hari ni ada Merentas Desa kat sekolah. Memang penat la, bile dah boleh balik rumah tu saya tunggu mak saya (ibuku bukan ibumu..eheee...)
Si Die tu sanggup plak nak gi tepon mak saya sbb tak nak saya balik lambat. (ohoho.. sweet tak ?)
Tapi saya kata tak payah sbb nanti saya kena tunggu adik abis sekolah dulu sbb hari nie saya keluar awal.
Bile dah balik rumah tu... paham-paham la..... Tido je keje.. Hahaha... 
Lama jugak saya tido, nak tau ? hehehe... Rahsia.

Sekarang nie saya tengok satu laman web yang boleh traslated nama kite jadi Nama Jepun.

Nak tau Nama Saya Dalam Jepun ? hehehe....
 
Liyana Aqilah > Raiiena Akaira

Nama saya dalam Katakana

ライイエナ アカイラ

Nama saya dalam Hiragana

らいいえな あかいら

Sedap tak Nama Saya ? Hohoho... Saya tau sedap..Terima Kasih (perasan jap.) 

Tiba-tiba tangan nie Gatal nak taip nama Si Die tu plak.. Adoi~


Nak tahu nama anda pulak????  Klik SINI!



Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

2 comments:

  1. Nice! napa tak bagi link, boleh orang lain ketahui nama mereka sekali :)

    ReplyDelete
  2. Owh... hehehe... Lupa pulak.. Thanks ingatkan.. dan Terima Kasih sbb Komen

    ReplyDelete

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan