Sudah seketika

yanchii | 15:48 | 0Comments |
03/03/2020

Assalamualaikum dan selamat sejahtera ٩(◕‿◕。)۶



Yan dah lama betul tak menaip dalam blog. Kali terakhir adalah pada tahun lepas masa Yan semester 2 dan sekarang dah masuk semester 4. Masyallah, masa berlalu begitu sahaja dan Yan pun makin tua. Alhamdulillah pada 1/3/2020 lepas Yan menyambut ulang tahun kali yang ke-22, masih dipanjangkan umur dan sihat (o^▽^o)

Yan mula ada blog pada umur 13 tahun. Ketika itu, berjinak-jinak nak masuk dunia blogger sebab 'trending' (masa tulah~) Yan mula tak aktif blog sebab beberapa perkara. Salah satunya Yan mula fikir yang tak semua benda kita kena kongsi dalam laman sosial. Walaupun blog mungkin tak se'famous' IG, Twitter dan sebagainya sekarang ini tapi ia masih terbuka untuk orang lihat. Oleh sebab blog Yan lebih kepada personal blog maka Yan tak 'update' banyak (´。• ᵕ •。`)

Jadi, Yan nak cuba 'post' blog content yang mungkin lebih kepada perbincangan dan 'relatable' untuk yang masih sudi singgah dan baca blog ini. Yan perasanlah NADI BLOG dah kurang sikit tapi fahamlah kenapakan. Hahaha (⁄ ⁄>⁄ ▽ ⁄<⁄ ⁄)


٩(๑・ิᴗ・ิ)۶٩(・ิᴗ・ิ๑)۶ 

Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan