Life Update + Random Talk #5

yanchii | 12:00 | 0Comments |
30/1/2019

Assalamualaikum dan selamat sejahtera moga semua dalam keadaan yang sihat ( ´ ∀ ` )ノ
Kalau pernah baca last post tahun lepas yan ada cerita tentang UPU dan yan dapat course pilihan yang ke-4 untuk menyambung pengajian ijazah sarjana muda di UiTM. Kemasukan bulan 9/2018 tapi daftar bulan 8 dan ada orientasi untuk student baru (penat~). Habis je orientasi dalam seminggu boleh balik (masa ni baru tau nikmat balik rumah macam mana hahaha). Kelas mula bulan 9 dan sepanjang sem adalah quiz, test, presentation, group assignment, individual assignment fuhh~ masa inilah kena belajar berdikari teruk sebab nak pilih siapa kita nak buat kerja sama2, sendiri sedar bila nak study untuk test,quiz,final (dulu form 6 cikgu study sama2 dengan kita, masuk U tak ada.. harap maaf~ (*_ _)人).


Itu belum masuk belanja kita macam mana pula hahaha sendiri tau nak belanja duit makan, material study (buku,fotostat, etc.), duit grab, duit barang keperluan. Waktu inilah kena berbelanja dengan berhemah. Yan ingat lagi seminggu breakfast air milo dengan biskut, tengahari makan roti dan malam makan maggi sebab duit habis beli buku je (buku kat U mahal okay adik2, simpan duit dari sekarang kalau nak sambung belajar)

Final exam yan cuma nak pesan satu sahaja. JANGAN STUDY LAST MINUTE!!..  (#`Д´)
hahaha... tak banyak pesanan, itu je...

Sekarang dah habis sem 1 belajar di UiTM untuk degree. Result final tak keluar lagi tapi harap okay jelah, yan tak letak expectatio yang tinggi pon yan modest orangnya hahaha... Sampai sini sahaja dulu see you soon!!
٩(๑・ิᴗ・ิ)۶٩(・ิᴗ・ิ๑)۶



Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan