❤ (。◕‿◕。) ❤

Tahniah Spoty!!!! (Yan Dah Ada CUCU!!)

Liyana yan | 15:57 | 7Comments |
21/10/2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua reader's Yan. Spoty tu sape yer? dan Yan dah ade cucu?? Maksudnyer Yan dah jadi nenek ke?? Eh?? Bila pulak Yan dah kawin?? Umur pon baru 15 Tahun... Hahaha... Sebenarnye kucing Yan dah selamat melahirkan anak kucing sebanyak 5 ekor pada Hari Jumaat bertarikh 18/10/2013. Bile Yan ingat balik mase mula2 Yan amik Spoty (kucing betina) dengan Kenny (kucing jantan) kat masjid tahun 2012 diorang baru 2 bulan tak sangka dah besar sekarang.. Spoty dah jadi ibu dan Kenny pulak banyak Awek's hahaha.....

(Mase mula2 amik Spoty*kiri dan Kenny*kanan, Usia 2 Bulan)

Selepas Yan susah payah hantar ke klinik haiwan atau dikenali sebagai VET kemudian terpaksa menghadapi cacing perut yang keluar daripada kucing Yan tuh.. huhuhu..susah.. pejam celik dah besar dah kucing Yan nie, Dari berusia 2 bulan sekarang dah Setahun lebih. *Emosi tibe2 -______-

(Kenny yg pemalas tido atas meja Yan)



(Spoty yg bunting tido atas katil Yan)


Yan anggap kucing Yan ni macam anak sbb tu Yan teruja sangat bile kucing Yan mengandung dan dapat anak kucing^^.. Tengok kat bawah, Yan ada letak gamba Cucu2 Yan yg Newborn nie :)


(sehari selapas dilahirkan)







(Spoty bersama anak2 ^_^)


Sampai sini dulu coretan daripada Yan, selepas hari ke 10! Yan akan upload lagi gambar anak kucing Yan sbb hari ke 10 mereka boleh bukak mata^^ Huhuhu... Tak sabar rasanyer... Yang lain pun mesti tak sabr kan?? Nanti kan okey!!!! Bye!!!


Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

7 PENGOMEN TERHEBAT!!:

Noor said...

alolo..comeynya!

Hafiza AizZawa said...

comelnye anak kucing.. akak pun suke kucing tp ssh nk bela kt kwsn rumah sbb byk anjing2 jiran..

SHAHIRAsulaiman said...

comel nye cucu2 yan. ^^, hehe

Liyana yan said...

@Noor Maceh^^ hehehe....

Liyana yan said...

@Hafiza AizZawa Bela je kucing parsi sbb kucing baka parsi tak suka sangat keluar rumah :)

Liyana yan said...

@Hafiza AizZawa Bela je kucing parsi sbb kucing baka parsi tak suka sangat keluar rumah :)

Liyana yan said...

@SHAHIRAsulaiman MAceh^^ tngah tunggu nk dpt cicit pulak.. hahaha...

Copyright©2012-2016.Allright Reserved by Liyana Aqilah (Yan)