Youtube Dan Makeup

yanchii | 14:00 | 0Comments |
22/12/2013



Assalamualaikum.... Hari ni Yan tak tahu nak update apa, jadi Yan nak let you know bahawa Yan suka tengok orang makeup (itu je??). Hahaha... Bukan lah! tapi sebenar nya Yer... (=_=)
Senang citer Yan ada subscribe beberapa channel dekat youtube. Mostly, tentang 'perempuan' iaitu makeup,fashion dan lain-lain. Sejujur nya dulu Yan 'Tak Suka' makeup2 nih sebab macam leceh jer..Janji pakai bedak kompak tu jadilah, pastu tak tahu pun kena basuh muka bersih-bersih then naik jerawat.. tettttttt.... Dari situ Yan google dan baca apa yang patut untuk hilangkan jerawat. Dan dari situlah Yan minat benda-benda 'girl stuff' nie..

Tapi Yan cume pakai bedak dan kadang-kadang tempek lah jugak foundation atau bb cream untuk 'cover' apa yang patut (faham kan?)

Back to the topic, Yan senaraikan siapa yang Yan subscibe dan Yan memang suka sangat tengok video mereka-meraka ni yang lawa,cantik,cun dan menawan.





Masa mula-mula berjinak dengan makeup Yan tengok video dia. Kira nya dia orang pertama yang menyebabkan Yan minat 'girl stuff' dan dia juga ada melancarkan set berus makeup sendiri.






Orang kedua Yan rujuk ialah Michelle Phan. Dia berjaya membuat rangkaian produk makeup sendiri iaitu EM Michelle Phan Cosmetic





Untuk yang nak mula belajar makeup boleh lah tengok video dia. Dia ajar step by step cara dan tip tentang makeup. Yan memang recomand lah kat korang yang nk betul-betul nak belajar. 





Yan minat dia sesangat sangat sebab dia comel.. Hahaha... Dia orang jepun tapi tinggal dekat America. Seorang penari balet dan ada rancangan memasak sendiri.. Fasih berbahasa jepun dan English. Selebih nya Di Sini...





THE END [^_^]













Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan