❤ (。◕‿◕。) ❤

HARI KE-10 CUCU YAN ^_^

Liyana yan | 12:00 | 2Comments |
02/12/2013


Assalamualaikum dan selamat pagi,  Seperti yg Yan maklumkan di enteri yg terakhir  sebelum enteri ini, Yan akan update gambar Cucu Yan^^ pada hari ke-10 mereka sbb cucu Yan dah buka mata. Siapa yg tak baca lagi enteri tu sila KLIK SINI!!!  *Excited!
Yan dah bagi nama kat cucu2 Yan tu .. Tapi sekor je yg Mak Yan nak namakan sendiri sebab Mak Yan suka sangat kat kucing oren. Namenyer Sinchan.. Nampak tak?? Nama yg biase di dengar. Yan ingat nak bgi nama yg BOMBASTIC sikit tapi bialah, senang sebut dan senang nak dipanggil yer tak?

Mesti semua nak tengok gambar je kan? Malas nak dengar Yan pot pet jer kan?? Okeylah Yan pon tak sabar nak tunjuk gambar ni.. Hohoho macam ade bunga api atas kepala Yan.. Okey2 enough! Tengok kat bawah yer untuk tengok Cucu2 Yan yg Cute Miut.. *Perasan :p




ROUND 1

(Bongsu : Nana)



ROUND 2

(Sulung : Dibo)



ROUND 3

(Kedua : Gary)



ROUND 4

(Ketiga : Sinchan)



ROUND 5

(Keempat : Oreo)



So, undilah Cucu Yan mana satu korang paling suke.. Round 1,2,3,4, atau 5 hahaha.. macam contest Ratu cantik pon ade jugak.. lagi 2-3 minggu Yan akan update lagi, mase tu mereka boleh berdiri tak silap Yan. Itulah saja untuk hari ini Assalamualaikum..... ^_^V


P/S:Sorry lambat update :p


Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

2 PENGOMEN TERHEBAT!!:

Copyright©2012-2016.Allright Reserved by Liyana Aqilah (Yan)