❤ (。◕‿◕。) ❤

Westlife - If I Let You Go [LIRIK]

Liyana yan | 21:31 | 4Comments |
29/11/2013




Kenal kumpulan Westlife? kumpulan ini cukup popular dulu sebab semua lagu mereka mempunyai maksud yang senang di fahami dan sangat mendalam. Yan pun kadang2 dengar la juga lagu mereka sebab boleh nak melayan perasaan kekadang (cewah!). Kumpulan ini asal nya 5 orang kemudian seorang menarik diri (yg kat tengah tu). Then, kalau tak silap Yan tahun lepas kumpulan ini dah dibubarkan sebab mereka dah TERLALU LAMA menjadi penyanyi dan semua sudah ada anak dan isteri so, kira nya mereka nak luangkan masa bersama keluarga pula di hari tua. Ni salah satu lagu yang Yan suka, Yan ada letak video lirik sekali kat bawah. Enjoy and Chill! ^_^


Day after day 
Time pass away 
And I just can't get you off my mind 
Nobody knows 
I hide it inside 
I keep on searching 
But I can't find 
The courage to show 
To letting you know 
I've never felt so much love before 
And once again 
I'm thinking about 
Taking the easy way out 

[Chorus] 
But if I let you go 
I will never know 
What my life would be 
Holding you close to me 
Will I ever see 
You smiling back at me 
How will I know 
If I let you go 

Night after night 
I hear myself say 
What can't this feeling just fade away 
There's no one like you 
You speak to my heart 
It's such a shame we're worlds apart 
I'm too shy to ask 
I'm too proud to lose 
But sooner or later 
I've got to choose 
And once again 
I'm thinking about 
taking the easy way out 

[Chorus] 








Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

4 PENGOMEN TERHEBAT!!:

Aefa Aerisya said...

aefa pun suke lagu2 westlife.. :) paling suke lagu flying without wings :D

Liyana yan said...

@Aefa Aerisya Yan pun suka lagu tu! Mase buat persembahan kan, Yan nyanyi lagu tu :D

Izzati Amira said...

suka lagu Uptown Girl!! hehee

Liyana yan said...

@Izzati Amira Suke lagu tu jugak >__<

Copyright©2012-2016.Allright Reserved by Liyana Aqilah (Yan)