Projek ICTL yang Ter Over Do!

yanchii | 18:53 | 0Comments |
21/6/2012

Assalamualaikum...

Haip! Dah bace tajuk atas tu kan? Apa yg Over Do sngt tu?? Hahaha.. Meh nak story... Pada suatu hari (maen2 lak yer)

Cikgu ICTL saya telah memberi satu tugasan iaitu projek tentang blog, tajuk untuk projek blog kami ialah Science and Technology ! Kemudian Cikgu bagi penerangan mcm mane nak buat. Kami mestilah pilih tajuk kecil dari tajuk besar itu. Saya amik la Animals paling senang kan? Dengan bertungkus lumus nya saya buat mengikut Citarasa saya, siap dah hantar projek plan saya pasal Haiwan tuh!.

Mase pergi sekolah, sehari sebelum pembentangan. Kawan saya tanya apa tajuk projek saya. Saya jawap jelah "Animals" Kawan tu pon cakap lah 
"Cikgu kate animals tak ada kena mengena tentang Teknologi" 
Haaaa... Mau tak terkejut beruk sampai beruk pon jeles tengok saya. Saya jumpa cikgu saya sendiri dan tanya, mmg tepat pon. "Kalau haiwan tu ada teknologi tak pelah" tapi mana nak cari mmg tak jumpa lah. 

Akhirnya saya mengambil keputusan untuk menukar tajuk projek saya. Saya amik Plants pulak. SATU HARI lagi sebelum PEMBENTANGAN. Mau tak kalut buat balik dari hujung Header sampai Hujung Footer. Teka  warna apa? HIJAU! yelah dah nak buat tajuk pasal tumbuh-tumbuhan tak kan nak bantai warna Hitam kot?

Projek plan tu pun kena bwt lain, nampaknya 2 kali projek plan antar mmg Pelajar Cemerlang bukan? (=,=)
Akhirnya sudah siap semua nya dan tunggulah keesokan hari. Dah sampai sekolah tu mase time mata pelajaran ICTL mmg malu la tapi saya buat muka nak gaduh je sbb nak cover sikit kan. (muehehe) Nape nak malu eh? Ooooo... sbb cikgu saya bagi penerangan pasal blog tu tapi gi bukak blog saya.. (Pape jelah cikgu) Ramai jugak kawan-kawan yg lain tak buat mmg Pelajar Cemerlang tau diorang tuh! Hahaha...

Nak Tengok blog untuk projek saya tuh? Klik SINI! nak follow boleh je....

Moral of the Story : Mulakan Kerja anda dengan Bismillah supaya lebih Deiberkati..  ^_^v


















Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan