Trip ke Menara Alor Star

yanchii | 14:34 | 0Comments |
Assalamualaikum....

Haip! Hari ni saya dengan family pergi naik menara. Cuma kali ni abg saya tak ikut sbb dia gi trip kt Langkawi. Masa naik menara tu kena masuk lif, masa tu saya buat relax je la sbb same je mcm naik lif kt super market (hehehe..).
Dah naik atas tu badan tak balance sbb pening pulak naik lif tadi (xtau la npe..) saya cari je la teropong yg ade kt atas tu nak tengok pemandangan kat bawah. Mmg best la sbb kita boleh nampak dengan jelas ala-ala HD gitu (kih3). Dah puas-puas tengok kt teropong tu saya gi kt kedai cenderamata untuk saya dan Boy sekali (ehem2). Hehehe.. Saya beli cawan yang ade gambar menara dengan tulisan sekali. Untuk Boy pulak rahsia ler.. kang kalau saya bthu nnti korang bthu dia pulak pecah rahsia weh..

Gambar Menara (susah gak nk snap sbb tinggi bangat)



Okey, lepas tu kami pergi ke Rumah Kelahiran DR.Mahathir Muhammad. Kami sempat masuk rumah dia je tempat-tempat lain yang ade kt sekeliling dia tak sempat nak pergi sbb kami dah letih. Sempat snap nie je la. Nampak tak bayang2 saya dlm tu?? hehehe...




Okeylah.. saya da penat ni.. Nak rehat pulak.. Bye...














Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan