Masa bersama Keluarga...

yanchii | 23:33 | 0Comments |
Assalamualaikum...

Yo! hehehe... Sepatutnye time cuti ni saye kena banyak update la kan? Sorry la mase cuti ni banyak kerja pulak yg datang. Sekarang ni, saya tengah bercuti kat kampung. Hohoho... Ramai jugak tanye "best balik kampung?" hahaha.. Saya biase2 je bile balik kampung ni. Okey, hari ni saya dengan family pergi Muzium Padi. Yer... Saya lahir kat Kedah tapi malangnyer saya dibesarkan di Selangor. Malang kan.. sbb saya tak pernah pon melancong kat negeri kelahiran sendiri.. huuuuuu.... 

Saya tunjuk beberape gambar jelah eh.. Hehehe...



(Haaaa... Pilih beras mane yg korang nak)

(Ade la jgak niat nak naik atas kerbau tu. thee..)

Okey lah... sampai situ jela gamba yg boleh tunjuk pon.. yg laen kt fb.. hahahaha... Cau dulu..


Terima Kasih Kerana Membaca ^_^













Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan