❤ (。◕‿◕。) ❤

Dapat Doodle Nie Part 2!

Liyana yan | 16:32 | 2Comments |
Assalamualaikum...

Selamat Petang semua^^ Mesti ramai yang tido sekarang ni kan.. kan.. kan.. hahaha.. Hari ni saya gembira sangat sbb saya dapat doodle dari segmen doodle nie part 2! Terlepas? Ni haaa post nyer.. Klik SINI!

Sudah tengok? haaa... Comel tak? hehehe.. doodle yg abg hafiz buat mmg chumil2 belaka. Saya antara peminat doddle die. Nak lawat blog dia? Klik SINI!!

Dah tengok?? Comel tak?? Comel kan.. Tak jumpa ke?? Alaaaa... mesti ade punye.. kih3..

Okeylah korang nak tengok ke doodle yg saya dapat mcm mne rupenyer? Tengok gambar bawah..

(Comel tak?? Eheee....)

Terima Kasih sbb membaca, ini sekadar kongsi kegembiraan saya.. Yelah baru first time masuk segmen dapat...Syukur Alhamdulillah ^_^

Sebelum tu tolong klik iklan saya eh...
Klik SINI! dan SINI!! akhirnya di SINI!!!

Kalau dah klik BERITAHU SAYA! sbb nanti saya KLIK AWAK punyer iklan pulak^^






Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

2 PENGOMEN TERHEBAT!!:

hamzah ian said...

alololo ... tomeynye doodle.. hehe

Liyana yan said...

hohoho... Tq2

Copyright©2012-2016.Allright Reserved by Liyana Aqilah (Yan)