❤ (。◕‿◕。) ❤

Saya join contest blog ala tomey-tomey.

Liyana yan | 23:45 | 0Comments |
Photobucket
Saye masuk contest ni. Sebenarnye ini baru kali Pertama masuk contest okey. Blog saye tak Comel macam blog orang lain, tapi tak salah kan amik sedikit pengalaman.

Saye Tag







Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

Time for Study !

Liyana yan | 16:51 | 2Comments |
Assalamualaikum

Haip! ^_^

Lepas dah KANTOI mase ujian tu terus nak gi tuisyen (ape punyer budak)
Hahaha.. Esok saye nak join budak yayasan selangor belajar..
Confirm kawan yg sekepala dengan saya akan cakap
"Rajin pulak Yan sekarang nie..."

Alaaaaaaa.... biase lah tu bile dah Kena tu Baru nak Belajar..

Tutup cerita lama, dan sekarang kena belajar betul-betul.. (baru nak rajin)
                                
Hehehe... Pada sesiapa yg bace Enteri Ini TOLONG Doakan saye Berjaya tau 
(Macam nak amik PMR plak.. Hehehe...)








Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

Gagal

Liyana yan | 19:10 | 0Comments |

Assalamualaikum...

Betapa kecewanyer saya hari nie...  GAGAL?
Betul ke nie???? Ya Allah....
Sebelum nie tak penah jadi kat saya...

Baru tau betapa susahnyer hidup nie... Lepas nie nak duduk dalam bilik jela

"Jadi budak Baik lepas nie yer Yan"



Don't be a silent reader, Please Leave a Comment (。◕‿◕。)

Copyright©2012-2016.Allright Reserved by Liyana Aqilah (Yan)