Seminggu Dah ni !

yanchii | 18:03 | 0Comments |
 
 




 
Warghhhhhhhhhhhh..... Ngantuknyer.. eheeee.... Dah SEMINGGU cuti terasa kapenatan dan kebosanan tinggal kat rumah. Aktiviti yg kebanyakan yg saya buat ialah....
 
Makan, Tido, Makan, Tido
 
Best kan ^_^
 
Hahahaha.. Tapi kerje sekolah mestilah buat jugak tak pasal-pasal cikgu bagi Hadiah Percuma sbb tak buat kerja yg diorang bagi.. hohohoho..
 
Sapanjang cuti ni tak la banyak aktiviti pun yg boleh saya buat selalunyer ONLINE ! kalau tak pun tengok YOUTUBE ! dan kalau tak buat jugak mesti saya TIDO ! hehehe...
Sekarang ni buat kerja sekolah SENI, nak tau satu RAHSIA ?
 
Saya tak pandai Lukis dan tak Kreatif
Tak percaya ? 'Suke ati kamu lah'

Sambil buat kerja tu saya BLOG WALKING tau !
Hahahaha.. Blog siapa jadi mangsa eh? Rahsia  ^_^

So, rasanyer STOP sini dulu la yer.. Maaf kalau membosankan sbb Owner die pun tengah bosan..

Terima Kasih Habiskan Masa Anda Membaca ENTERI ini. Papai ^_^


Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan