Laaaaa.... Hari Ahad ke ?

yanchii | 14:42 | 0Comments |





Hari ini ialah Hari Ahad. Hehehe saya ada STORY nak bagitahu baru je berlaku pagi tadi. Okey kite teruskan okey ^_^

Masa tu jam telefon saya berbunyi (sbb set penggera). Tengok dah pukup 6.30 ! dengan sepantas kilat pergi bukak lampu bilik kejut adik pegi sekolah. Masa tu adik buat tak tahu dengan marah nyer 

Saya : Woi ! Bangun Cepat ! Gi Mandi ! Dah 6.30 !
Adik : Kan hari ni hari AHAD ?
Saya : Laaaaa... Hari AHAD ke ? Haih...Gi tido balik.

Adik pon terus tarik selimut balik Tapi...

Saya : Eh ? Dah bangun tu gi la sembayang.
Adik : .... (Sambung Tido)

Time tu saya agak adik tak nak tido nyer di ganggu. Hari Ahad kan Last cuti kene rehat banyak - banyak. Sorry Adik ku. Hehehe ^_^

Bile dah pukul 10.00 pagi, adik bangun balik dan ceritekan semue yang berlaku pada subuh tadi

Pengakhiran nyer saya Tersipu Malu (adoi ~)


Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan