Pengajaran yg Tak Berapa Nak CLEAR

yanchii | 19:10 | 0Comments |


(Gambar Di atas tidak ada kene mengena dengan enteri ini. Harap Maklum)




Haip ! ^_^ 

Hari nie saya nak BerStory tentang kejadian yg berlaku menimpa saya
(ade ala2 pembace berite tak ? uhuk !)

Kejadian ni berlaku masa balik sekolah, saya minta tolong kat Special in My Heart ni (UHUK ! UHUK !)
belikan topup. Saya bagi RM3 je kat dia. Sepatutnyer saya bagi RM5 tapi lupa nak bawak so,bagi duit belanje je. 

Bila saya bagi je duit yg saya ade je tu punyer BAIK nyer die tanya macam-macam


Capital S : Dah makan ke belom nie ?
Saya : Dah
Capital S : Betul ?
Saya : Ye...
Capital S : Betul nie ?
Saya : HaHaa... Yelah
Capital S : Makan ape ?
Saya : Minum air je...


Die diam dengan muka yg kecewa (jahat kan saya nie hohoho !). Saya senyum dan berlalu pergi 
(ayat nyer Uhuk !).

Dalam beberapa Minit... Die datang kat saya...


Capital S : Nah.. Topup 3 Ringgit tak de la
Saya : YERKE ? hummm...
Capital S : ........
Saya : Tambah la duit awak 2 ringgit agi...
Capital S : (sambil tersenyum) Tak de duit lah
Saya : ........ (sambil mengambil duit)


Die pun pergi.... TAPI...


Dalam Hati Saya : Kodokot nyer, 2 ringgit je pon.. Adoi~ (sambil menepuk dahi) 


So, Pengajaran kat sini... Kalau Kita Kenakan Orang tu.. Kita akan Kena Balik..

HAHAHAHAHAHA !  ^_^
p/s : kenapa dari tadi UHUK ! UHUK ! sebab hari nie saya sakit tekak....

                                                                                                                                   
Thank you for Reading ≧ω≦ Leave a comment!

0 Lovely Comments:

Post a Comment

Thank you for leaving your comment ♥

Copyright©2012-2020.Allright Reserved by Yan